Friday 26 July 2013

Mutiara Pernikahan

00:48


"Pernikahan ini merupakan titik perubahan kedua selepas masuknnya kealam kerjaya akan ku buktikan, terus melaju dalam jalan Dakwah dan Tarbiyah ini dalam rangka meraih redhaMu ya Allah s.w.t."
[Rabbani]

"Tiada keyakinan, tiada pengharapan dan tiada penyerahan selain kepadaMu Ya Allah. Dengan ini namaMu, moga ikatan ini mampu melamar redha dan cintaMu Ya Rabb. Biarlah kekal dan bahagiannya terjalain ketaatan dan ubuditah lil wahdah. Lahir mawaddah  wa rahmah dan mampu menguat ummah islamiah. Buat bonda yang merestui, buat keluarga yang mentokongi, teman, guru-guru yang memperingati dan buat teman yang menguatkan. semoga Allah membalas dengan kebaikan atas sumbangan usaha dan doa kalian yang banyak membantu dan mempermudahkan. Amin.
[Mumtazah]

"Dan orang-orang berkata, " Ya Tuhan kami anugerahkanlah kepada kami isteri-isteri kami dan keturunan kami sebagai penyenang hati kami dan jadikanlah kami imam bagi orang-orang yang bertaqwa."
[An-Nur 32]

"Ada tiga kelompok yang pasti dibantu oleh Allah iaitu Mujahid di jalan Allah,hamba sehaya yang bermaksud untuk memerdekakan dirinya dan orang menikah untuk niat menjaga kesuciannya"
[HR Tirmidzhi]
by:www.sinarislam.com

Written by

We are Creative Blogger Theme Wavers which provides user friendly, effective and easy to use themes. Each support has free and providing HD support screen casting.

0 comments:

 

© 2013 Sinar Islam. All rights resevered. Designed by Templateism

Back To Top