Friday 14 June 2013

Teen ACE (2013)

16:30

Jom turut serta :)

Remaja merupakan antara komponen masyarakat yang sangat penting dalam rangka memperkasakan masa hadapan negara dan umat. Remaja memilki kecenderungan yang unik dan tersendiri. Jarang sekali suatu konvensyen khas yang dianjurkan yang serius membincangkan kecenderungan dan isu-isu keremajaan yang melibatkan kelompok remaja itu sendiri.

Walhal, dalam dunia globalisasi tanpa sempadan ini, remaja saban hari menempuh pelbagai cabaran dan kecenderungan baru yang tidak sama dengan apa yang dilalui oleh remaja-remaja pada zaman sebelumnya. Suatu wacana perlu serius membahaskan perubahan zaman ini dan kesannya terhadap pemerkasaan peribadi remaja hari ini.

Justeru, TeenACE 2013 merupakan wadah terbaik untuk memperkasakan keilmuan, pengalaman dan jaringan sesama peserta melalui perbincangan secara ilmiah dan berstruktur. Para peserta termasuklah remaja dapat turut bersama-sama membincangkan isu-isu remaja hari ini demi kebaikan bersama.

By: Sinarislam.com

Written by

We are Creative Blogger Theme Wavers which provides user friendly, effective and easy to use themes. Each support has free and providing HD support screen casting.

0 comments:

 

© 2013 Sinar Islam. All rights resevered. Designed by Templateism

Back To Top