Saturday 29 December 2012

DAKWAHTUNNA Semakin Mencipta Nama

21:13

DAKWAHTUNNA

DAKWAHTUNNA masih hijau lagi dalam industri nasyid kerana mereka baru berjinak-jinak , merupakan sebuah kumpulan yang terdiri dari 6 orang anak muda iaitu Muhammad Hairul Fikri, Muhammad Afif Asyraf, Fadhlan, Afifi, Riznan dan Emon. Mereka semua masih lagi belajar di Kolej Teknologi DarulNaim (KTD ), Pengkalan Chepa Kelantan. DAKWAHTUNNA bermaksud : Dakwah kami, Ikhlas, Suci.
Mereka masih baru lagi dalam industri ini serta aktif dalam membuat persembahan di Kelantan. Namun begitu, dalam kesibukan mereka belajar sepenuh masa, DAKWAHTUNNA cuba untuk memberikan komitmen dalam menulis lagu sendiri sebelum melangkah masuk ke studio untuk merakamkan single pertama mereka apabila diberi keizinan Illahi.

Mereka juga aktif mengambil bahagian dalam persembahan nasyid yang di adakan oleh pihak-pihak kolej.






# Video ini dirakam secara tidak sengaja tanpa membuat persediaan yang rapi, Oleh itu, Hasil video kurang memuaskan kerana mereka kekurangan dana untuk pergi jauh #

Written by

We are Creative Blogger Theme Wavers which provides user friendly, effective and easy to use themes. Each support has free and providing HD support screen casting.

0 comments:

 

© 2013 Sinar Islam. All rights resevered. Designed by Templateism

Back To Top